اولویت های پژوهش در آموزش
حیطه برنامه ریزی درسی:
ارزیابی کیفیت و کمیت برنامه های درسی
طراحی و توسعه کوریکولوم های جدید درسی با نگاه بین رشته ای
بازنگری برنامه آموزشی مبتنی بر نیازهای بالینی دانشجویان در دوران بحران کرونا
بازنگری برنامه درسی در مقاطع مختلف به سمت ادغام برنامه ها
حیطه آموزش بالینی:
ارزیابی روش های آموزش بالینی
راهکارهای افزایش کیفیت در آموزش بالینی
چالش ها و راهکارها در آموزش بالینی دانشجویان در دوران کرونا و سایر بحران ها
اخلاق حرفه ای در بالین
حیطه ارزشیابی آموزشی:
اعتبار سنجی آزمون های موجود
ارزیابی روش های ارزشیابی دانشجویان
طراحی و توسعه ابزارها و شیوه های نوین ارزشیابی دانشجویان( کلاس درس، بالین و یادگیری مجازی)
ارزیابی شیوه های ارزشیابی اساتید
حیطه اعضای هیئت علمی:
توانمند سازی اساتید و اعضاء هیئت علمی در حوزه آموزش
توانمند سازی اساتید و اعضاء هیئت علمی در حوزه پژوهش
توانمند سازی اساتید و اعضاء هیئت علمی در حوزه اخلاق و قانون
حیطه آموزش مجازی:
توسعه و ارتقا کمیت و کیفیت آموزش مجازی
ارزیابی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی
ارزشیابی کمیت و کیفیت آموزش مجازی
توسعه شیوه های نوین تدریس و ارزشیابی دانشجو در محیط یادگیری الکترونیکی
حیطه اخلاق در آموزش:
اخلاق حرفه ای در آموزش بالینی
اخلاق حرفه ای در آموزش تئوری
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس:
تغییر نوع موس:
تغییر رنگ ها:
رنگ اصلی:
رنگ دوم:
رنگ سوم: